KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK

Per 1 september zijn twee afstudeerders, Marco Harijgens en Lisan van Zante bij Houwers Holtackers actief. Zij volgen de opleiding Commerciele Economie aan de Avans Hogeschool te ‘s-Hertogenbosch en hebben als afstudeeropdracht meegekregen ‘het opstellen en afnemen van een klanttevredenheidsonderzoek onder klanten van Houwers Holtackers.’

Als voorbereiding op het onderzoek zijn zij onder meer met inspecteurs meegeweest bij ‘blind visits’ en inspecties van supermarkten. ‘Door deze praktijkgerichte bezigheden te ervaren hebben wij een goed beeld gekregen van de activiteiten van Houwers Holtackers en de werkzaamheden van de inspecteurs. Deze momenten zijn door ons als zeer interessant ervaren en we hebben kunnen zien dat veel kennis van zaken bij zowel ondernemer als inspecteur wordt verwacht,’ aldus het tweetal.

Om de diensten van Houwers Holtackers optimaal op de wensen en behoeften van haar klanten te laten aansluiten, is besloten een klanttevredenheidsonderzoek te houden. Middels een vragenlijst zullen onderwerpen als imago, werkwijze, communicatie en informatievoorziening worden getoetst. Resultaten van het onderzoek worden gebruikt voor het afstemmen en verbeteren van onze activiteiten om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Voor een representatief resultaat is het gewenst dat er een zo hoog mogelijk responspercentage wordt gerealiseerd. Klanten van Houwers Holtackers ontvangen binnenkort een vragenlijst waarin hun mening wordt gevraagd over genoemde aspecten. De afstudeerders en wij als Houwers Holtackers zouden het dan ook zeer op prijs stellen wanneer u deelneemt aan dit onderzoek!