5 dingen die gebeuren als je de HACCP-registratie digitaliseert

Als je met voedsel werkt, ben je als het goed is bekend met HACCP. Je weet dan ook hoe belangrijk het is om je kritische processen te registreren, zoals ontvangstcontrole, temperaturen, bereiding van producten en schoonmaak. Doe je dat met pen en papier? Dan volgen hier vijf dingen die gebeuren als je HACCP-registraties digitaliseert.

1. Je neem afscheid van papier

Geen papierwinkel meer, lijsten die zoekraken, stapels papier en mappen op de plank en nieuwe lijsten die je moet printen om vervolgens weer op te bergen.

2. Je formulieren zijn altijd direct beschikbaar

Alle registratieformulieren, data en rapportages zijn direct en altijd beschikbaar in één applicatie.

3. Je bespaart tijd

Het aansturen en instrueren van nieuwe medewerkers kost minder tijd, net als wijzigingen doorvoeren in mise-en-place en recepturen.

4. Je creëert meer consistentie

Met digitale registratie creëer je meer consistentie in de werkzaamheden en krijg je meer controle over de bedrijfsprocedures.

5. Je krijgt meer zicht op medewerkers

Omdat elke werknemer een eigen profiel heeft, is het mogelijk om bij te houden wie welke taken uitvoert.

CleanUpp maakt HACCP-registratie makkelijk. Met de app kun je efficiënter, sneller en veiliger werken. Kijk voor meer info en een gratis demo op CleanUpp.nl.

Lees ook: 7 vragen en antwoorden over HACCP