Fris, toegankelijk en modern; dat zijn de kenmerken van de nieuwe huisstijl die Houwers de komende tijd uitrolt. Vanaf augustus nemen de inspecteurs Voedselveiligheid de nieuwe stijl mee tijdens hun bezoeken. Wat kunnen klanten en volgers nog meer verwachten?
Houwers is een gerenommeerd inspectiebureau dat al tientallen jaren actief is in de food-, zorg-, horeca-, retail en verssector. Dit jaar is het tijd voor een nieuwe, frisse uitstraling. Deze bestaat uit een nieuw logo, nieuwe kleuren en een aantal stijlelementen.
Trainingen, software en circulariteit
Het nieuwe logo van Houwers bestaat uit twee overlappende elementen in koraalrood en zeegroen. Naast deze putten we uit rood-, geel- en blauwtinten voor een rijker palet. Naast het verzorgen van inspecties biedt Houwers namelijk ook trainingen (online en op locatie) en software (CleanUpp) aan. Ook heeft Houwers hart voor circulair ondernemen. Daarom koppelen we aan elke dienst een kleur, met name op social media:
Inspecties: zeegroen
Trainingen: geel
Software: lichtblauw
Circulair/duurzaamheid: koraalrood
Verdere uitrol
Op social media – Instagram, LinkedIn en Facebook – is het nieuwe logo al zichtbaar. Vanaf augustus dragen de inspecteurs Voedselveiligheid het nieuwe logo op hun pet en jas en is de nieuwe stijl zichtbaar op de visitekaartjes. De komende tijd wordt de nieuwe stijl verder uitgerold naar onder andere de website, e-mails, certificaten en raamstickers.